Focus van pand naar klant
De waarde van een makelaarskantoor wordt niet bepaald door het aantal opdrachten en de goodwill bij klanten: de database achter je portefeuille is de echte goudmijn die je in handen hebt. Je klantcontacten vormen, mits goed ingericht en up-to-date, het fundament voor al je zaken, niet alleen het makelen, maar ook aanvullende diensten.
Toch ziet Effytool dat makelaarskantoren vaak meer pandgericht dan klantgericht werken: objectmarketing krijgt meer aandacht dan relatiebeheer en het binnenhalen van de opdracht staat nog steeds centraal

In deze whitepaper ontdek je meer over:
- de ingrediënten van een goede database
- de focus verleggen van marketing naar relatiebeheer
- de houdbaarheidsdatum van het traditionele verdienmodel
Vul je gegevens hieronder in en download direct de whitepaper.

Probeer Effytool uit
Effytool wil organisaties helpen digitaliseren, innoveren en verbeteren. Ons team van vakmensen levert een combinatie van technologie en advies.
Probeer Effytool uit
Effytool wil organisaties helpen digitaliseren, innoveren en verbeteren. Ons team van vakmensen levert een combinatie van technologie en advies.