Kies je eigen toolkit

Effytool levert tientallen oplossingen om efficiënter te werken. Welke tools kan jouw organisatie goed gebruiken? Om je op weg te helpen bieden we toolkits aan.

Toolkit Start

€250

/ per maand, 10 gebruikers

Extra medewerker €23,-

Dashboard

en een tool naar keuze uit:

  • In verkoopname
  • Nieuwbouw basis
  • Cross Sell
  • Facturatie basis

Eenmalige implementatiekosten: € 1999,-

Toolkit Plus

€450

/ per maand, 10 gebruikers

Extra medewerker €39,-

Dashboard

en 3 tools naar keuze uit:

  • In verkoopname
  • Nieuwbouw basis
  • Cross Sell
  • Facturatie basis
  • Verkocht & transport
  • HRM basis
  • Efficiency

Eenmalige implementatiekosten: € 3999,-

Toolkit Business

€650

/ per maand, 10 gebruikers

Extra medewerker €55,-

Dashboard

en 5 tools naar keuze uit:

  • In verkoopname
  • Nieuwbouw basis
  • Cross Sell
  • Facturatie basis
  • Verkocht & transport
  • HRM basis
  • Efficiency
  • Facturatie compleet

Eenmalige implementatiekosten: € 5999,-

Effytool Dashboard

Elke toolkit bevat het dashboard, dat toepassingen biedt voor rapportage, social media, een smoelenboek, nieuws en beheer, snelkoppelingen, praktijkregels, smart documenten, objecten, relaties, single sign on en een mobiele startpagina. 

Uit te breiden met deze tools

Onze toolkits zijn naar keus uit te breiden met een of meerdere tools, waaronder:

Facturatie basis

Een kleinere kans op foutjes, een koppeling met Exact of het eigen CRM-systeem en waardevolle rapportages: met deze tool is factureren niet langer een saaie en tijdrovende klus, maar een proces dat geruisloos en zoveel mogelijk geautomatiseerd op de achtergrond plaatsvindt.

START

PLUS

BUSINESS

U krijgt:

  • Produktkeuze
  • Processtraat
  • Voorbereiding
  • OTD
  • Offerte
  • Kadasterkoppeling

Cross Sell

Met deze tool worden commerciële kansen binnen en buiten je eigen organisatie logistiek gedistribueerd. Een lead wordt vastgelegd, aan een afdeling gekoppeld en gevolgd, zodat je realtime inzicht hebt in de status. Overdracht van leads wordt vergemakkelijkt en de gegevens leiden tot goede, actuele managementinformatie.

START

PLUS

BUSINESS

U krijgt:

  • Verkoop nieuwbouw

Nieuwbouw basis

Een makelaar die nieuwbouwprojecten verkoopt kan met deze tool de gegevens bijhouden die een betrokken partij, zoals een ontwikkelaar, verlangt. Een mooi overzicht van onder handen werk voor ondernemers en automatisch te delen met bijvoorbeeld de financiële administratie.

START

PLUS

BUSINESS

U krijgt:

  • Toppers leads
  • Processtraat intern

In verkoopname

Vanaf het inschakelen van een makelaar worden alle processtappen van een object in verkoop nemen met behulp van deze tool gevolgd en gestroomlijnd. Zo ontstaat een uniforme werkwijze, bijvoorbeeld met een offerte of opdracht tot dienstverlening op maat, en meer ruimte voor commercie.

START

PLUS

BUSINESS

U krijgt:

  • Verkoop nieuwbouw

HRM basis

Van reiskostenvergoeding tot opleidingsbudget, van ziekteverzuim tot ouderschapsverlof: deze tool zet alle gegevens per medewerker bijeen en kan ook gebruikt worden voor declaraties.

START

PLUS

BUSINESS

U krijgt:

  • Processtraat V&T
  • Relatiecheckmodule

Efficiency

Door uitgestuurde documenten te checken, automatisch te vragen om ondertekening of binnen een proces melding te maken van een vereiste actie levert deze tool veel tijdwinst op.

START

PLUS

BUSINESS

U krijgt:

  • Documenten medewerker
  • Declaratiemodule
  • Educatie en studie
  • Medewerkers uitgebreid