
De grootste financiële blinde vlek bij organisaties
Waarom focus op cijfers soms belangrijker is dan meer klanten zoeken. Zonder realtime inzicht mis je maandelijks misschien wel duizenden euro’s.
Er staat een nieuwe klantcase online. Harry Lamberink vertelt ons in dit interview hoe hij sinds de start van het bedrijf in 1988, voor een klant de állerbeste deal wil regelen.
Kijk verder dan alléén de aankoop, of alléén de verkoopopdracht. Met extra aandacht voor de klant, willen wij toegevoegde waarde bieden bij belangrijke financiële beslissingen in het leven.
Dat is onze missie: naast de klant staan en ervoor zorgen dat ze een betere deal krijgen dan ze alleen zouden kunnen.
Lees hoe Lamberink dat doet, en hoe Effytool ondersteunt, in het interview.
Waarom focus op cijfers soms belangrijker is dan meer klanten zoeken. Zonder realtime inzicht mis je maandelijks misschien wel duizenden euro’s.
Het verhaal van oprichters Gerard en Rombout: Hoe het allemaal begon? We zagen hoe bedrijven vaak functioneren als losse eilandjes, terwijl ze juist één geheel zouden moeten vormen. Ons doel was om die eilandjes te verbinden, bruggen te bouwen en uiteindelijk één sterke basis neer te zetten.
Samenwerking tussen vestigingen gaat vaak stroef, zeker na een overname of bij samenwerking tussen provincies. Communicatie hapert, processen verschillen, en teams werken langs elkaar heen. Dit vertraagt en frustreert. In deze blog lees je hoe je dit doorbreekt en zorgt dat vestigingen écht samenwerken en samen resultaten behalen.
We gebruiken technologieën zoals cookies om jouw ervaring op onze website te optimaliseren. Met jouw toestemming kunnen we gegevens zoals surfgedrag en unieke ID’s verwerken, zodat we je nog beter van dienst kunnen zijn. Wil je geen toestemming geven of je toestemming later intrekken? Dan kan het zijn dat sommige functies niet helemaal naar wens werken.