
De grootste financiële blinde vlek bij organisaties
Waarom focus op cijfers soms belangrijker is dan meer klanten zoeken. Zonder realtime inzicht mis je maandelijks misschien wel duizenden euro’s.
In slechts 30 minuten delen we de beste efficientie tips voor iedereen in de automotive branche.
Iedereen is druk. Juist nu de uitdagingen in de automotive sector om meer aandacht voor de klant vragen. Daarom nodigen we je uit voor een kort feestelijk online event op donderdag 27 juni. Ter ere van het lanceren van onze software en adviesdiensten voor de automotive industrie!
We laten je de nieuwste ontwikkelingen binnen Effytool zien en hoe deze jou in de autobranche vooruit kunnen helpen. Want ook daar wil je de klant centraal zetten en efficiënter werken.
Gerard de Gier (directeur van Effytool), heeft al 20 jaar ervaring in het optimaliseren van processen waarmee je tijd overhoudt voor de klant. Ons advies en online organisatieplatform richtten zich aanvankelijk op de makelaarsbranche, maar we ontdekten dat onze werkwijze, van aankoop tot upsell en aftercare, ook enorm goed werkt voor de autobranche.
Reden genoeg voor een feestelijk online programma – van slechts 30 minuten – op donderdag 27 juni! Dit event is voor iedereen die meer doet dan alleen auto’s verkopen en nieuwsgierig is naar hoe je de klant centraal kunt zetten. Ontdek hoe je een warme band kunt opbouwen waardoor klanten echt bij jou terugkomen.
Programma
11:00 Opening door dagvoorzitter Carolien Wolsink
11:10 Hoe zet je de klant centraal? De klantreis inrichten met Gerard de Gier
11:20 AI-expert Jorrit van Ginkel: 3 tips voor optimalisatie van jouw autozaak
Waarom focus op cijfers soms belangrijker is dan meer klanten zoeken. Zonder realtime inzicht mis je maandelijks misschien wel duizenden euro’s.
Het verhaal van oprichters Gerard en Rombout: Hoe het allemaal begon? We zagen hoe bedrijven vaak functioneren als losse eilandjes, terwijl ze juist één geheel zouden moeten vormen. Ons doel was om die eilandjes te verbinden, bruggen te bouwen en uiteindelijk één sterke basis neer te zetten.
Samenwerking tussen vestigingen gaat vaak stroef, zeker na een overname of bij samenwerking tussen provincies. Communicatie hapert, processen verschillen, en teams werken langs elkaar heen. Dit vertraagt en frustreert. In deze blog lees je hoe je dit doorbreekt en zorgt dat vestigingen écht samenwerken en samen resultaten behalen.
We gebruiken technologieën zoals cookies om jouw ervaring op onze website te optimaliseren. Met jouw toestemming kunnen we gegevens zoals surfgedrag en unieke ID’s verwerken, zodat we je nog beter van dienst kunnen zijn. Wil je geen toestemming geven of je toestemming later intrekken? Dan kan het zijn dat sommige functies niet helemaal naar wens werken.