
De grootste financiële blinde vlek bij organisaties
Waarom focus op cijfers soms belangrijker is dan meer klanten zoeken. Zonder realtime inzicht mis je maandelijks misschien wel duizenden euro’s.
Sinds vorige maand werkt Mooijekind Vleut Makelaars ook met Effytool en deze maand hebben we de implementatie bij Makelaardij Friesland en Taxatierap afgerond. Ook zijn we gestart met de implementatie bij Bieden en Wonen en Sopar Makelaars. Kortom voldoende nieuws en ontwikkelingen.
Wil je meer weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Plan een online demo
Bekijk onze nieuwe bedrijfsvideo
Afwezigheidsmodule
Eenvoudig verlof, ziekte of andere afwezigheid indienen en laten accorderen door de hiervoor bevoegde gebruiker. Hierdoor weet je zeker dat voor alle gebruikers inzichtelijk is wie afwezig zijn en tot wanneer.
Acquisitie Makelaardij Aankoop
Alle stappen die een makelaar zet bij het binnenhalen van een aankoopklant, van het eerste gesprek tot en met het tekenen van de opdracht, worden met deze tool gevolgd en gestructureerd.
Acquisitie Commercieel Vastgoed
Voor BOG-kantoren biedt deze tool uitkomst voor het gehele acquisitieproces tot en met het moment van opdracht tot dienstverlening: elke stap in het proces wordt inzichtelijk gemaakt.
In de volgende update zullen meer vertellen over de volgende nieuwe modules:
Deze nieuwe modules ontwikkelen wij samen met onze gebruikers, zodat ze aansluiten op uw dagelijkse praktijk en er direct efficiënter kan worden gewerkt.
Wil je meer weten wij wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Plan een online demo
Waarom focus op cijfers soms belangrijker is dan meer klanten zoeken. Zonder realtime inzicht mis je maandelijks misschien wel duizenden euro’s.
Het verhaal van oprichters Gerard en Rombout: Hoe het allemaal begon? We zagen hoe bedrijven vaak functioneren als losse eilandjes, terwijl ze juist één geheel zouden moeten vormen. Ons doel was om die eilandjes te verbinden, bruggen te bouwen en uiteindelijk één sterke basis neer te zetten.
Samenwerking tussen vestigingen gaat vaak stroef, zeker na een overname of bij samenwerking tussen provincies. Communicatie hapert, processen verschillen, en teams werken langs elkaar heen. Dit vertraagt en frustreert. In deze blog lees je hoe je dit doorbreekt en zorgt dat vestigingen écht samenwerken en samen resultaten behalen.
We gebruiken technologieën zoals cookies om jouw ervaring op onze website te optimaliseren. Met jouw toestemming kunnen we gegevens zoals surfgedrag en unieke ID’s verwerken, zodat we je nog beter van dienst kunnen zijn. Wil je geen toestemming geven of je toestemming later intrekken? Dan kan het zijn dat sommige functies niet helemaal naar wens werken.