
De grootste financiële blinde vlek bij organisaties
Waarom focus op cijfers soms belangrijker is dan meer klanten zoeken. Zonder realtime inzicht mis je maandelijks misschien wel duizenden euro’s.
Mailtjes, whatsappgroepen, een intranet. Dubbele communicatie omdat men niet weet of je het nou al wel of niet gelezen hebt. Vaak zijn medewerkers het zat om steeds dezelfde vragen te moeten antwoorden.
Vaak worden problemen opgelost door iets toe te voegen. Of dat nou het aannemen van een werknemer, of het toevoegen van een systeem is. Bedrijven hangen hierdoor vaak aan elkaar van de eilandjes. Het bedrijf groeit, en het overzicht neemt af.
Processen zitten verstopt in documenten, in mails, in dagstarts. Er is onduidelijkheid over waar je nou wat kan vinden. Één plek om alles terug te vinden mist.
Processen “gaan gewoon zo”. Zonde. Er is vaak een grote efficiëntie slag te maken door durf te laten zien, en eens terug te gaan naar de tekentafel. Elimineer onnodige stappen en verdeel taken eens opnieuw.
Uiteraard delen we niet alleen problemen, maar helpen wij van Effytool ook graag met de oplossing. Met advies en de tools van Effytool wordt de klantreis inzichtelijk, ontstaat er overzicht in communicatie en wordt een eenduidige manier van werken tussen verschillende teams geborgd. Effytool is jouw partner om slim te groeien.
Wil je meer leren over Effytool? Plan dan hier een demo in en ik laat het je maar al te graag zien.
Groet,
Gerard de Gier | Directeur Effytool
Waarom focus op cijfers soms belangrijker is dan meer klanten zoeken. Zonder realtime inzicht mis je maandelijks misschien wel duizenden euro’s.
Het verhaal van oprichters Gerard en Rombout: Hoe het allemaal begon? We zagen hoe bedrijven vaak functioneren als losse eilandjes, terwijl ze juist één geheel zouden moeten vormen. Ons doel was om die eilandjes te verbinden, bruggen te bouwen en uiteindelijk één sterke basis neer te zetten.
Samenwerking tussen vestigingen gaat vaak stroef, zeker na een overname of bij samenwerking tussen provincies. Communicatie hapert, processen verschillen, en teams werken langs elkaar heen. Dit vertraagt en frustreert. In deze blog lees je hoe je dit doorbreekt en zorgt dat vestigingen écht samenwerken en samen resultaten behalen.
We gebruiken technologieën zoals cookies om jouw ervaring op onze website te optimaliseren. Met jouw toestemming kunnen we gegevens zoals surfgedrag en unieke ID’s verwerken, zodat we je nog beter van dienst kunnen zijn. Wil je geen toestemming geven of je toestemming later intrekken? Dan kan het zijn dat sommige functies niet helemaal naar wens werken.