Zakelijke hulpmiddelen
Bekijk hier onze zakelijke hulpmiddelen
“Bespaar tijd: Krijg hulp van AI”
Met Effytool hoef je geen aparte tool aan te schaffen voor tijdregistratie. Medewerkers geven simpelweg aan met welke taken ze bezig zijn in onze eigen tijdregistratietool, direct gekoppeld aan de projecten en taken. Dankzij rapportages en dashboards weet jij precies waar de uren naartoe gaan. Dit is uiterst waardevol voor resourceallocatie, projectbeheer, productiviteitsanalyses, prestatiebeoordelingen en besluitvorming.
“Bespaar tijd: Zet binnen 2 minuten je handtekening”
“Bespaar tijd: Voeg PDF’s snel samen”
Met onze PDF samenvoeger kun je eenvoudig 2 of meerdere PDF’s samenvoegen tot een nieuw bestand. Rapporten, presentaties, facturen en andere zakelijke documenten kunnen gemakkelijk worden samengevoegd in een professioneel ogend document.
Dit is handig voor documentbeheer en archivering. Voorkom dat jij, je medewerkers of klanten door meerdere bestanden moeten bladeren.
PDF-bestanden zijn soms te groot om per e-mail te versturen, maar met de PDF-verkleiner is dat probleem opgelost. Hiermee kun je eenvoudig PDF-bestanden opslaan wanneer er beperkte opslagruimte is, bijvoorbeeld bij het versturen van een e-mail of het optimaliseren van een harde schijf. De tool is ook handig bij het uploaden of downloaden van PDF-bestanden op websites, wat de gebruikservaring verbetert. Dit alles kan moeiteloos met onze PDF-verkleinertool.
Met deze oplossing kan jouw bedrijf verschillende soorten checklists beheren, inclusief rechten en rollen. Je kunt checklists maken voor bijvoorbeeld nieuwe klanten of nieuwe medewerkers, de voortgang bewaken, toewijzen aan specifieke personen en koppelen aan projecten. Bovendien kun je checklists eenvoudig delen tussen teamleden.
Met deze oplossing wordt gegarandeerd dat post, of het nu bestanden, facturen of reclamemateriaal betreft, altijd bij de juiste persoon terechtkomt. Het is niet langer nodig om de juiste contactpersoon op te zoeken of navraag te doen. Je kunt eenvoudig het document uploaden in onze postmodule, aangeven welk type document het is, en het wordt automatisch verzonden naar de juiste persoon. Dit is vooral handig voor bedrijven met meerdere vestigingen en/of afdelingen.
“Geen losse notulen meer, maar direct een concreet actieplan”
Het maken van verslagen kan soms nutteloos lijken, maar met deze vergadermodule is dat niet het geval. De notulen die worden gemaakt tijdens vergaderingen kunnen direct worden gekoppeld aan taken en beslissingen in Effytool. Hierdoor zweven er geen losse PDF-bestanden en notulen rond, waar je vervolgens iets mee moet, maar ligt er meteen een concreet actieplan klaar.