Ga naar de inhoud
  • 020-2807802
  • Ons team
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Downloads
  • Inloggen
  • 020-2807802
  • Ons team
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Downloads
  • Inloggen
  • Producten

    Rapportages

    Realtime inzicht in alle cijfers en statussen

    Projectmanagement

    Grip op lopende projecten en budgetten

    Facturatie

    Factureer tot 85% sneller

    Sales

    Jouw hele sales pipeline in één overzicht

    HRM

    Stel je medewerkers centraal

    Marketing

    Analytics & automation op één plek

    Koppelingen

    Koppel Effytool aan je meestgebruikte tools

    Alle tools

    Bekijk een overzicht van alle tools die Effytool biedt

  • Advies
  • Voor wie

    Woningmakelaardij

    Van leads naar deals

    Hypotheken en verzekeringen

    Van aanvraag tot afhandeling

    Bedrijfsonroerend goed

    Efficiënt beheer van portefeuilles en relaties

    Automotive

    Van lead tot mobiliteitsoplossing

  • Klantcases
  • Tarieven
  • Contact

    Contact

    Voor vragen, opmerkingen of een kop koffie

    Veelgestelde vragen

    Vind direct jouw antwoord

    Over ons

    Maak kennis met Effytool

    Ons team

    Al onze knappe koppen op een rij

Gratis demo
  • 020-2807802
  • info@effytool.nl
  • Producten
    • – Rapportages
    • – Projectmanagement
    • – Facturatie
    • – Sales
    • – HRM
    • – Marketing
    • – Koppelingen
    • – Alle tools
  • Advies
  • Branches
    • Automotive
    • Bedrijfsonroerend goed
    • Hypotheken en verzekeringen
    • Makelaars
  • Klantcases
  • Tarieven
  • Over ons
  • Contact
  • Meer
    • – Nieuws
    • – Downloads
    • – Ons team
    • – Vacatures
    • – Login
  • Producten
    • – Rapportages
    • – Projectmanagement
    • – Facturatie
    • – Sales
    • – HRM
    • – Marketing
    • – Koppelingen
    • – Alle tools
  • Advies
  • Branches
    • Automotive
    • Bedrijfsonroerend goed
    • Hypotheken en verzekeringen
    • Makelaars
  • Klantcases
  • Tarieven
  • Over ons
  • Contact
  • Meer
    • – Nieuws
    • – Downloads
    • – Ons team
    • – Vacatures
    • – Login
Demo

Home » Zakelijke hulpmiddelen

Zakelijke hulpmiddelen

Bespaar meer tijd, Focus meer op de inhoud
Naast de verschillende modules, heeft Effytool ook zakelijke hulpmiddelen die bijna elk bedrijf nodig heeft. Handige tools die je leven net wat makkelijker maken.
Plan een Demo
  • Krijg antwoord op je vragen
Overzicht met je eigen platform

Bekijk hier onze zakelijke hulpmiddelen

“Bespaar tijd: Krijg hulp van AI”

De integratie van ChatGPT en Effytool optimaliseert tijd door de generatie van AI-teksten. ChatGPT ondersteunt bij het opstellen van bevestigingen, herinneringen, marketingberichten en offertes. Deze tool is onmisbaar in het bedrijfsleven om efficiëntie te waarborgen.
“Bespaar tijd: Automatiseer en versnel declaraties”
Dankzij de declaratiemodule is het niet langer nodig om formulieren in te vullen, uit te printen, te ondertekenen, in te boeken en te bewaren. Je kunt nu eenvoudig declaraties indienen, goedkeuren en verwerken, waardoor je tijd bespaart en efficiënter kunt werken. Daarnaast is er een koppeling met Google Maps voor automatische kilometerberekening, waardoor je in één oogopslag ziet wat je terugkrijgt.
“Bespaar tijd: Automatiseer en versnel verlof aanvragen”
Met deze tool kun je eenvoudig verlofaanvragen indienen, goedkeuren en verwerken. Dankzij integraties met andere systemen is er een efficiënte workflow. Je hebt te allen tijde inzicht in belangrijke administratie, zoals het aantal verlofdagen, status van verlofaanvragen en de bezettingsgraad van de medewerkers.
Effytool chatgpt
“Bespaar tijd: Registreer tijd eenvoudig”

Met Effytool hoef je geen aparte tool aan te schaffen voor tijdregistratie. Medewerkers geven simpelweg aan met welke taken ze bezig zijn in onze eigen tijdregistratietool, direct gekoppeld aan de projecten en taken. Dankzij rapportages en dashboards weet jij precies waar de uren naartoe gaan. Dit is uiterst waardevol voor resourceallocatie, projectbeheer, productiviteitsanalyses, prestatiebeoordelingen en besluitvorming.

“Bespaar tijd: Zet binnen 2 minuten je handtekening”

Met digitaal ondertekenen kunnen documenten direct worden ondertekend en gedeeld zonder de noodzaak van fysieke aanwezigheid of verzending. Onze tool elimineert de noodzaak van papierwerk, versnelt ondertekeningsproces en vermindert administratieve taken. Je hoeft dus niet meer speciaal langs bij de klant, alleen om een document te laten ondertekenen. Daarnaast biedt onze digitaal ondertekenen tool een hoog niveau van beveiliging, omdat het zorgt voor een traceerbare en geverifieerde handtekening.

“Bespaar tijd: Voeg PDF’s snel samen”

Met onze PDF samenvoeger kun je eenvoudig 2 of meerdere PDF’s samenvoegen tot een nieuw bestand. Rapporten, presentaties, facturen en andere zakelijke documenten kunnen gemakkelijk worden samengevoegd in een professioneel ogend document.
Dit is handig voor documentbeheer en archivering. Voorkom dat jij, je medewerkers of klanten door meerdere bestanden moeten bladeren.

“Bespaar tijd: Verklein snel PDF’s”

PDF-bestanden zijn soms te groot om per e-mail te versturen, maar met de PDF-verkleiner is dat probleem opgelost. Hiermee kun je eenvoudig PDF-bestanden opslaan wanneer er beperkte opslagruimte is, bijvoorbeeld bij het versturen van een e-mail of het optimaliseren van een harde schijf. De tool is ook handig bij het uploaden of downloaden van PDF-bestanden op websites, wat de gebruikservaring verbetert. Dit alles kan moeiteloos met onze PDF-verkleinertool.

“Bespaar tijd: Eenvoudig lijsten maken, beheren en delen”
Eindeloze mailconversaties, een wirwar aan cloud documenten, notitieblokken of externe lijsten? Met de tool ‘Smartlist’ maak jij slim gebruik van lijstjes! Deze tool verzamelt en koppelt gegevens uit spreadsheets en andere overzichten, zodat je je data optimaal benut. Dit voorkomt dubbele invoer en zorgt dat er altijd één bron voor de waarheid is.
“Bespaar tijd: Toewijzing, voortgangsbewaking en delen van checklists vereenvoudigd”

Met deze oplossing kan jouw bedrijf verschillende soorten checklists beheren, inclusief rechten en rollen. Je kunt checklists maken voor bijvoorbeeld nieuwe klanten of nieuwe medewerkers, de voortgang bewaken, toewijzen aan specifieke personen en koppelen aan projecten. Bovendien kun je checklists eenvoudig delen tussen teamleden.

“Bespaar tijd: Probleemloze postverzending naar de juiste ontvanger”

Met deze oplossing wordt gegarandeerd dat post, of het nu bestanden, facturen of reclamemateriaal betreft, altijd bij de juiste persoon terechtkomt. Het is niet langer nodig om de juiste contactpersoon op te zoeken of navraag te doen. Je kunt eenvoudig het document uploaden in onze postmodule, aangeven welk type document het is, en het wordt automatisch verzonden naar de juiste persoon. Dit is vooral handig voor bedrijven met meerdere vestigingen en/of afdelingen.

“Geen losse notulen meer, maar direct een concreet actieplan”

Het maken van verslagen kan soms nutteloos lijken, maar met deze vergadermodule is dat niet het geval. De notulen die worden gemaakt tijdens vergaderingen kunnen direct worden gekoppeld aan taken en beslissingen in Effytool. Hierdoor zweven er geen losse PDF-bestanden en notulen rond, waar je vervolgens iets mee moet, maar ligt er meteen een concreet actieplan klaar.

Plan een demo

Binnen 2 werkdagen nemen we contact op. Hier kun je onze zakelijke hulpmiddelen in praktijk zien.

Krijg antwoord op je vragen

Andere vragen? Stel ze hier, we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

Domeinen

  • Rapportages
  • Facturatie
  • Projectmanagement
  • Sales
  • HRM
  • Marketing

Alle producten

  • Nieuwste releases
  • Koppelingen
  • Alle producten en diensten

Advies

  • 1-1 sparsessie
  • Directiesessies
  • Demo inplannen
  • Downloads
  • Nieuwsbrief

Branches

  • Woningmakelaardij
  • B.O.G.
  • Hypotheken en verzekeringen
  • Automotive

Over Effytool

  • Over ons
  • Ons team
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Contact
Volg Effytool
Facebook Linkedin Youtube

Contact

  • 020-2807802
  • info@effytool.nl
  • Klaprozenweg 75D1
    unit 5a (3e etage)
    1033 NN Amsterdam Noord
  • Kvk nr: 68190425
  • Btw nr: 857338298B01
effytool-logo
  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
© Effytool 2025
Effytool
Beheer je voorkeuren

We gebruiken technologieën zoals cookies om jouw ervaring op onze website te optimaliseren. Met jouw toestemming kunnen we gegevens zoals surfgedrag en unieke ID’s verwerken, zodat we je nog beter van dienst kunnen zijn. Wil je geen toestemming geven of je toestemming later intrekken? Dan kan het zijn dat sommige functies niet helemaal naar wens werken.

Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is essentieel voor het legitieme doel om een specifieke dienst te leveren waar jij als gebruiker expliciet om hebt gevraagd, of om uitsluitend de transmissie van communicatie via een elektronisch communicatienetwerk mogelijk te maken.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang wordt uitsluitend gebruikt voor anonieme statistieken. Zonder juridische verplichtingen, vrijwillige medewerking van je internetprovider of aanvullende gegevens van derden, kan informatie die hiervoor wordt opgeslagen meestal niet worden gebruikt om je persoonlijk te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen te maken voor het tonen van gerichte advertenties, of om je op deze website of over meerdere websites te volgen voor vergelijkbare marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}