Ga naar de inhoud
  • 020-2807802
  • Ons team
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Downloads
  • Inloggen
  • 020-2807802
  • Ons team
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Downloads
  • Inloggen
  • Producten

    Rapportages

    Realtime inzicht in alle cijfers en statussen

    Projectmanagement

    Grip op lopende projecten en budgetten

    Facturatie

    Factureer tot 85% sneller

    Sales

    Jouw hele sales pipeline in één overzicht

    HRM

    Stel je medewerkers centraal

    Marketing

    Analytics & automation op één plek

    Koppelingen

    Koppel Effytool aan je meestgebruikte tools

    Alle tools

    Bekijk een overzicht van alle tools die Effytool biedt

  • Advies
  • Voor wie

    Woningmakelaardij

    Van leads naar deals

    Hypotheken en verzekeringen

    Van aanvraag tot afhandeling

    Mediabedrijven

    Van idee naar impact, zonder chaos

    Franchise- en ketenorganisaties

    Van hoofdkantoor tot vestiging: alles op één lijn

    Bedrijfsonroerend goed

    Effectief beheer van vastgoed

    Automotive

    Van lead tot mobiliteitsoplossing

    Zakelijke dienstverlening

    Van vertrouwen naar structuur

    Jouw branche...

    Voor wie grip wil op processen, samenwerking en uitvoering

  • Klantcases
  • Tarieven
  • Contact

    Contact

    Voor vragen, opmerkingen of een kop koffie

    Veelgestelde vragen

    Vind direct jouw antwoord

    Over ons

    Maak kennis met Effytool

    Ons team

    Al onze knappe koppen op een rij

Gratis demo
  • 020-2807802
  • info@effytool.nl
  • Producten
    • – Rapportages
    • – Projectmanagement
    • – Facturatie
    • – Sales
    • – HRM
    • – Marketing
    • – Koppelingen
    • – Alle tools
  • Advies
  • Klantcases
  • Tarieven
  • Over ons
  • Contact
  • Meer
    • – Nieuws
    • – Downloads
    • – Ons team
    • – Vacatures
    • – Login
  • Producten
    • – Rapportages
    • – Projectmanagement
    • – Facturatie
    • – Sales
    • – HRM
    • – Marketing
    • – Koppelingen
    • – Alle tools
  • Advies
  • Klantcases
  • Tarieven
  • Over ons
  • Contact
  • Meer
    • – Nieuws
    • – Downloads
    • – Ons team
    • – Vacatures
    • – Login
Demo
Klantcase

"Effytool koppelt alles aan elkaar"

Thoma Post

Bij Thoma Post hoorden medewerkers geregeld over Effytool. Als andere makelaarskantoren daar hun voordeel mee konden doen, zou het platform vast ook passen bij Thoma Post. Die redenatie bleek juist: de implementatie was weliswaar niet eenvoudig te realiseren in coronatijd, maar de doorgevoerde veranderingen werpen inmiddels vruchten af.

‘‘We bedrijven hier met meer dan 100 man diverse takken van sport; er speelt altijd veel in onze organisatie. We waren al bezig met een aantal grote veranderingen tegelijk en Effytool werd daar een onderdeel van. Nu is ons bedrijf gestructureerder, hebben we overzicht en bereiden we een efficiencyslag voor die we de komende tijd zullen maken met behulp van het platform en de tools.’’

Albert Post, Directeur en eigenaar Thoma Post

De uitdaging

  • Meer uniformiteit in de organisatie brengen
  • Teveel programma's en omgevingen
  • Opvolging van leads beter waarborgen

‘Wij zijn ontstaan door fusies en overnames’, vertelt Albert Post, ‘dus bij Thoma Post was op een gegeven moment sprake van een groot aantal BV’s en een wirwar aan systemen op de vestigingen. We hadden meerdere RealWorks-omgevingen, meerdere boekhoudprogramma’s, misten de opvolging van leads… het was tijd voor een grote herstructurering.

Rond die tijd spraken we vaak collega’s die naar tevredenheid met Effytool werkten. Een systeem dat alle systemen die je al hebt bijeenbrengt, dat leek ons ook wel wat.’

De oplossing

  • Eén omgeving als startpunt
  • Veelgebruikte programma's geïntegreerd in Effytool
  • Informatie centraal opgeslagen en met andere partijen uitwisselen

Voordat Effytool werd geïmplementeerd hield Thoma Post grote schoonmaak: de BV-structuur werd vereenvoudigd, hardware vervangen, licenties up to date gebracht en een nieuw boekhoudsysteem in gebruik genomen. Toen maakten de collega’s kennis met het platform. ‘We hebben een hoop tegelijk geïmplementeerd en zijn blij dat de programma’s die we al hadden, zoals Visma, nu allemaal via Effytool lopen. Effytool vormt de overkoepelende laag die communiceert met ons hypotheekprogramma, met RealWorks en de boekhouding. Het is de startpagina voor medewerkers, geeft hen overzicht en een opgeruimd gevoel. En iedereen ziet steeds meer van elkaar: we blijven elkaar natuurlijk duimpjes omhoog geven via WhatsApp, maar Effytool is de plek waar de WK-poule en de uitnodiging voor de kerstborrel staan en waar je je leads vastlegt. Ik kan me voorstellen dat de interne communicatie hierdoor verbetert.’

De komst van Effytool zorgde best voor wat onrust, geeft Post toe. ‘Ik kan zien waar collega’s mee bezig zijn, bijvoorbeeld hoeveel taxaties een makelaar per jaar doet. Daar kun je je gecontroleerd door voelen, maar je kunt het ook zien als het startpunt voor een gesprek. Zo kunnen we de rapportagemogelijkheden van Effytool benutten voor functioneringsgesprekken, voor het beoordelen van mensen en de beslissing om contracten al dan niet te verlengen. Die inzichten beperken je niet in je autonomie, maar maken onze organisatie beter.’

Post wil Effytool inzetten om steeds efficiënter te werken, bijvoorbeeld door binnendienstwerkzaamheden op elkaar te leggen, en vindt de technische mogelijkheden interessant. ‘De samenwerking met het team van Effytool verloopt heel goed. Onze accountmanager gaat alle vestigingen langs en er wordt veel maatwerk geleverd: zo loggen onze mensen nu in op basis van gezichtsherkenning. En we zullen ons zeker verdiepen in andere koppelingen en marketing automation.’

Bijkomend voordeel van de groeiende groep Effytool-gebruikers zijn de kansen die samenwerking biedt. Post: ‘Vaak zijn bedrijven die Effytool gebruiken multidisciplinair en bezig met initiatieven waarmee je elkaar aanvult. Wij zijn bijvoorbeeld hetzelfde georganiseerd als Lamberink, wat voor veel herkenning zorgt. Als je dan dingen deelt, heeft iedereen daar baat bij. Ons duurzaamheidsconcept GavoorA, waarvan het hele proces in Effytool wordt ingericht en waar binnenkort externe partners op aansluiten, kan anderen bijvoorbeeld inspireren. Wij vinden de internetformule die vb&t heeft ontwikkeld dan weer interessant. Ook gaan we met hen in gesprek om ons te laten inspireren: wat doen jullie na een aantal jaar allemaal met Effytool en hoe? Die onderlinge synergie is een groot pluspunt.’

Resultaten

  • Waardevolle managementinformatie
  • Opvolging van leads gewaarborgd
  • Meer structuur en overzicht
  • Synergie met andere Effytool gebruikers
Contact

Samen aan de slag

Effytool is meer dan software: we zijn jouw partner in slimmer werken. Wij zorgen dat je processen soepel verlopen, zodat jij je kunt richten op het bouwen van relaties en resultaten.

Heb je behoefte aan een frisse blik van buitenaf? Vul het formulier in en we plannen snel een afspraak.

Groet, Gerard de Gier

"*" geeft vereiste velden aan

Je naam*
Privacybeleid*
Nieuwsbrief
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Type conversie

Domeinen

  • Rapportages
  • Facturatie
  • Projectmanagement
  • Sales
  • HRM
  • Marketing

Alle producten

  • Nieuwste releases
  • Koppelingen
  • Alle producten en diensten

Advies

  • 1-1 sparsessie
  • Directiesessies
  • Demo inplannen
  • Downloads
  • Nieuwsbrief

Branches

  • Alle branches
  • Woningmakelaardij
  • B.O.G.
  • Hypotheken en verzekeringen
  • Automotive

Over Effytool

  • Over ons
  • Ons team
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Contact
Volg Effytool
Facebook Linkedin Youtube

Contact

  • 020-2807802
  • info@effytool.nl
  • Klaprozenweg 75D1
    unit 5a (3e etage)
    1033 NN Amsterdam Noord
  • Kvk nr: 68190425
  • Btw nr: 857338298B01
effytool-logo
  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
© Effytool 2025
Effytool
Beheer je voorkeuren

We gebruiken technologieën zoals cookies om jouw ervaring op onze website te optimaliseren. Met jouw toestemming kunnen we gegevens zoals surfgedrag en unieke ID’s verwerken, zodat we je nog beter van dienst kunnen zijn. Wil je geen toestemming geven of je toestemming later intrekken? Dan kan het zijn dat sommige functies niet helemaal naar wens werken.

Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is essentieel voor het legitieme doel om een specifieke dienst te leveren waar jij als gebruiker expliciet om hebt gevraagd, of om uitsluitend de transmissie van communicatie via een elektronisch communicatienetwerk mogelijk te maken.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang wordt uitsluitend gebruikt voor anonieme statistieken. Zonder juridische verplichtingen, vrijwillige medewerking van je internetprovider of aanvullende gegevens van derden, kan informatie die hiervoor wordt opgeslagen meestal niet worden gebruikt om je persoonlijk te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen te maken voor het tonen van gerichte advertenties, of om je op deze website of over meerdere websites te volgen voor vergelijkbare marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}