Met Intranet en kennisbeheer zorgt Effytool dat jouw bedrijf snel toegang heeft tot relevante informatie, bedrijfsupdates en social media-activiteiten.
Alle functionaliteiten waar je bedrijf op leunt toegankelijk via één plek? Regelen we! Met Effytool als platform is je werkleven een stuk makkelijker.
De module werkprocessen van Effytool zorgt voor efficiënt day-to-day management, zonder micromanagement. Dit scheelt tijd voor projectmanagers en zorgt voor minder chaos onder medewerkers.
Hoe we je verder helpen? Van nieuwe businessmodellen tot het verhogen van conversie en advies bij je online strategie: lees wat onze tools voor je kunnen doen.
Echt snel winst behalen? Laat Effytool je bedrijfsprocessen stroomlijnen. We brengen elke processtap in kaart. Zo werk je soepel, slimmer en sneller.
Weet je over hoeveel data je bedrijf beschikt? Effytool bundelt al deze informatie; je krijgt overzicht en een hoop nieuwe inzichten om op te sturen.
Naast de verschillende modules, heeft Effytool ook zakelijke hulpmiddelen die bijna elk bedrijf nodig heeft. Handige tools die je leven net wat makkelijker maken.
Benut jij je contacten al optimaal? Met Effytool ga je voortaan anders om met je relaties, zodat je alles uit je netwerk kunt halen wat erin zit.
Sinds vorige maand werkt Mooijekind Vleut Makelaars ook met Effytool en deze maand hebben we de implementatie bij Makelaardij Friesland en Taxatierap afgerond. Ook zijn we gestart met de implementatie bij Bieden en Wonen en Sopar Makelaars. Kortom voldoende nieuws en ontwikkelingen.
Wil je meer weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Plan een online demo
Bekijk onze nieuwe bedrijfsvideo
Afwezigheidsmodule
Eenvoudig verlof, ziekte of andere afwezigheid indienen en laten accorderen door de hiervoor bevoegde gebruiker. Hierdoor weet je zeker dat voor alle gebruikers inzichtelijk is wie afwezig zijn en tot wanneer.
Acquisitie Makelaardij Aankoop
Alle stappen die een makelaar zet bij het binnenhalen van een aankoopklant, van het eerste gesprek tot en met het tekenen van de opdracht, worden met deze tool gevolgd en gestructureerd.
Acquisitie Commercieel Vastgoed
Voor BOG-kantoren biedt deze tool uitkomst voor het gehele acquisitieproces tot en met het moment van opdracht tot dienstverlening: elke stap in het proces wordt inzichtelijk gemaakt.
In de volgende update zullen meer vertellen over de volgende nieuwe modules:
Deze nieuwe modules ontwikkelen wij samen met onze gebruikers, zodat ze aansluiten op uw dagelijkse praktijk en er direct efficiënter kan worden gewerkt.
Wil je meer weten wij wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Plan een online demo
Vul het formulier hieronder in en ontdek gratis hoeveel meer omzet en besparingen mogelijk zijn voor jouw organisatie:
"*" geeft vereiste velden aan