Focus van pand naar klant
De waarde van een makelaarskantoor wordt niet bepaald door het aantal opdrachten en de goodwill bij klanten: de database achter je portefeuille is de echte goudmijn die je in handen hebt. Je klantcontacten vormen, mits goed ingericht en up-to-date, het fundament voor al je zaken, niet alleen het makelen, maar ook aanvullende diensten.
Toch ziet Effytool dat makelaarskantoren vaak meer pandgericht dan klantgericht werken: objectmarketing krijgt meer aandacht dan relatiebeheer en het binnenhalen van de opdracht staat nog steeds centraal.
In deze gids lees je daarom over:
- de ingrediënten van een goede database
- de focus verleggen van marketing naar relatiebeheer
- de houdbaarheidsdatum van het traditionele verdienmodel
Vul je gegevens hieronder in en download direct de gids.
"*" geeft vereiste velden aan
Probeer Effytool uit
Effytool wil organisaties helpen digitaliseren, innoveren en verbeteren. Ons team van vakmensen levert een combinatie van technologie en advies.