Ga naar de inhoud
  • 020-2807802
  • Ons team
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Downloads
  • Inloggen
  • 020-2807802
  • Ons team
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Downloads
  • Inloggen
  • Producten

    Rapportages

    Realtime inzicht in alle cijfers en statussen

    Projectmanagement

    Grip op lopende projecten en budgetten

    Facturatie

    Factureer tot 85% sneller

    Sales

    Jouw hele sales pipeline in één overzicht

    HRM

    Stel je medewerkers centraal

    Marketing

    Analytics & automation op één plek

    Koppelingen

    Koppel Effytool aan je meestgebruikte tools

    Alle tools

    Bekijk een overzicht van alle tools die Effytool biedt

  • Advies
  • Klantcases
  • Tarieven
  • Contact

    Contact

    Voor vragen, opmerkingen of een kop koffie

    Veelgestelde vragen

    Vind direct jouw antwoord

    Over ons

    Maak kennis met Effytool

    Ons team

    Al onze knappe koppen op een rij

Gratis demo
  • 020-2807802
  • info@effytool.nl
  • Producten
    • – Rapportages
    • – Projectmanagement
    • – Facturatie
    • – Sales
    • – HRM
    • – Marketing
    • – Koppelingen
    • – Alle tools
  • Advies
  • Klantcases
  • Tarieven
  • Over ons
  • Contact
  • Meer
    • – Nieuws
    • – Downloads
    • – Ons team
    • – Vacatures
    • – Login
  • Producten
    • – Rapportages
    • – Projectmanagement
    • – Facturatie
    • – Sales
    • – HRM
    • – Marketing
    • – Koppelingen
    • – Alle tools
  • Advies
  • Klantcases
  • Tarieven
  • Over ons
  • Contact
  • Meer
    • – Nieuws
    • – Downloads
    • – Ons team
    • – Vacatures
    • – Login
Demo

Home » Tools » Proces aankoop bestaande bouw: Van acquisitie tot nazorg

Proces aankoop bestaande bouw:
Van acquisitie tot nazorg

De Effymethode van Effytool biedt volledige controle over alle lopende acquisities. Met uitgebreide functionaliteiten binnen één platform krijg je een compleet overzicht, waardoor strategische beslissingen beter onderbouwd en uitgevoerd kunnen worden en de conversie kan worden verbetert.

Transformeer het aankoopproces voor bestaande bouw met ons geautomatiseerde systeem, dat elke stap van acquisitie tot nazorg optimaliseert. Deze aanpak verhoogt de efficiëntie, zorgt voor nauwkeurige rapportage en versterkt klantrelaties. Ontdek hoe de Effymethode de toekomst van makelaardij vormgeeft!

  • Vrijblijvend contact

De volgende functionaliteiten zijn inbegrepen

Flexibele toewijzing van uitvoerder

Voor elke status in het proces wordt een uitvoerder aangewezen die verantwoordelijk is voor het uitvoeren van de stap. Key-users kunnen deze verantwoordelijke indien nodig aanpassen, waardoor organisaties flexibel kunnen inspelen op veranderingen in teamstructuren of verantwoordelijkheden. Dit waarborgt de continuïteit en efficiëntie van het projectbeheer.

Uitgebreide beheeropties door key-users

Effytool biedt organisaties de mogelijkheid om uitgebreide beheeropties zelf in te stellen, zoals annuleringsredenen, succesfactoren en projectherkomst. Hierdoor kunnen organisaties eenvoudig rapportages genereren op basis van hun eigen specifieke criteria.

Dit bevordert niet alleen een beter inzicht in de bedrijfsprocessen, maar ondersteunt ook strategische besluitvorming door het bieden van gedetailleerde en relevante data-analyse.

Statusoverzicht lopende projecten

Met Effytool’s statusoverzicht op het dashboard houd je eenvoudig de voortgang van alle aankopen in de gaten. Dit overzicht voorkomt dat acquisities worden vergeten en zorgt ervoor dat opdrachten niet uit het oog raken. Daarnaast kunnen projecten eenvoudig worden uitgesteld, zodat alleen relevante en lopende acquisities zichtbaar zijn, wat helpt om de focus op actuele werkvoorraad te behouden.

Realtime project synchronisatie

Met deze functie worden projectgegevens direct bijgewerkt zodra een collega wijzigingen aanbrengt. Dit voorkomt dat projecten per ongeluk tegelijkertijd worden bewerkt, minimaliseert het risico op dataverlies en wordt efficiënt samenwerken gewaarborgd.

Integratie digitaal ondertekenen

Bied je klanten de mogelijkheid om opdrachten digitaal te ondertekenen, direct vanuit het project. Dit versnelt het proces en verhoogt het gemak voor alle betrokkenen.

Uitstelfunctie voor actuele werkvoorraad

Houd de werkvoorraad overzichtelijk en up-to-date met onze innovatieve uitstelfunctie. Deze functie zorgt ervoor dat alleen urgente projecten in je bolletjesoverzicht verschijnen, terwijl minder dringende taken verborgen blijven tot ze relevant worden. Verhoog je productiviteit en focus met gemak!

Realtime statusvoortgang

Houd projecten moeiteloos op koers met de realtime statusvoortgang functie. Krijg direct inzicht in de huidige status van het project, inclusief datum en tijdstip van elke uitgevoerde stap. Zie in één oogopslag wie verantwoordelijk is voor elke taak en wie de huidige status beheert. Dit bevordert transparantie en zorgt voor tijdige oplevering en efficiënte samenwerking.

ID-Check integratie

Integreer moeiteloos een ID check binnen het projectformulier. De ID-check wordt vastgelegd in Effytool en er wordt automatisch een document gegenereerd. Deze functie minimaliseert fraude en waarborgt naleving van de wet door vastlegging van de controle van identiteitsbewijzen zoals paspoorten en ID-kaarten.

Abonnementenmodule voor projectfacturatie

Effytool’s abonnementenmodule stroomlijnt projectfacturatie door terugkerende maandelijkse of kwartaalfacturen efficiënt te beheren. Het biedt eenvoudige vastlegging van prijsaanpassingen en begin- en einddata, waardoor het beheer van projectgebonden abonnementen overzichtelijk en flexibel wordt.

Projectenoverzicht

Het projectenoverzicht biedt een helder beeld van alle projecten waarvoor je toegangsrechten hebt. Dankzij de uitgebreide filter- en sorteeropties kun je eenvoudig relevante informatie ophalen over lopende projecten, waardoor je efficiënt kunt beheren en snel inzicht krijgt in de voortgang.

Offerte versturen via proces

Upload en verstuur offertes efficiënt vanuit het proces. Bespaar tijd en verbeter klantcommunicatie met onze gebruiksvriendelijke oplossing. 

Leadbeheer met Lead-Project koppeling

Optimaliseer de workflow door leads moeiteloos om te zetten in projecten en nieuwe leads direct vanuit projecten te verzenden. Beheer klantrelaties efficiënt en vind eenvoudig doorgezette leads binnen het projectformulier. 

Geautomatiseerd acquisitieproces

Alle stappen die een makelaar zet bij het binnenhalen van een klant die een huis aan wil aankopen, van het eerste gesprek tot en met het tekenen van de opdracht en een stukje nazorg, worden met deze tool gevolgd en gestructureerd. 

Integratie met Marketing Automation

Elke processtap kan naadloos worden gekoppeld aan een marketing automation systeem. Hierdoor kunnen relaties automatisch worden doorgezet naar het marketingplatform, wat de mogelijkheid biedt om gerichte en gepersonaliseerde e-mails te versturen. Dit maximaliseert de kansen voor klantbetrokkenheid en verhoogt de effectiviteit van marketingcampagnes door relevante en tijdige communicatie.

Projectfacturatie geïntegreerd

Genereer facturen direct vanuit het project en verminder extra handelingen voor een efficiëntere workflow. Zo is er realtime inzicht in welke diensten al gefactureerd zijn en welke omzet nog verwacht wordt.

Projectspecifieke urenregistratie

Verhoog de efficiëntie en winstgevendheid van projecten met onze projectspecifieke urenregistratie. Medewerkers kunnen moeiteloos uren toewijzen aan specifieke projecten en taken, wat resulteert in een helder inzicht in tijdsbesteding en voortgang. Hierdoor wordt het mogelijk om de interne kostprijs nauwkeurig te berekenen en projecten binnen budget en op tijd af te ronden.

Flexibele taken en producten

Pas taken en producten aan zodat ze aansluiten bij wat het proces en de organisatie nodig hebben. Monitor de voortgang en wijs taken toe aan de geschikte medewerkers. Voorzie elke taak of product van een begin- en einddatum en beslis of een product gefactureerd moet worden of enkel als uit te voeren taak geldt.

Contact & Notitie

Elk formulier biedt de mogelijkheid contacten en notities vast te leggen, zodat collega’s snel op de hoogte zijn van de laatste projectontwikkelingen.

Volledig dossierbeheer in Effytool

Effytool biedt uitgebreide mogelijkheden voor volledig dossierbeheer, waardoor gebruikers alle relevante informatie op één centrale plek kunnen vastleggen en beheren. 

Deze functie ondersteunt professionals bij het efficiënt organiseren en bijhouden van de statusvoortgang, contactmomenten, notities en documenten.

Geavanceerde rapportage mogelijkheden

Maak gebruik van uitgebreide data voor het opstellen van rapportages en analytics dashboards. Verkrijg waardevolle inzichten en verbeter je besluitvorming met gedetailleerde rapportages.

Haal eenvoudig de juiste aantallen en conversies naar voren en vergelijk periodes met elkaar om tot duidelijke inzichten te komen. 

Op maat gemaakt projectformulier

Leg projectgerelateerde data vast voor uitgebreide rapportages en analyses en het opstellen van de opdracht tot dienstverlening. Zorg voor uniformiteit, nauwkeurigheid en volledigheid in al je projectdocumentatie.

Voorbereidingsmodule

Bereid afspraken grondig voor door informatie, documenten en hyperlinks vast te leggen. Dit onderdeel van het projectformulier zorgt voor een georganiseerde en efficiënte start van elke acquisitie.

Uitgebreide projectinformatie ophalen in SmartList

Vervang losse excel lijsten met onze Smart List module en haal moeiteloos uitgebreide projectgegevens op. Deze tool integreert handmatige invoer met data uit Effytool, waardoor je eenvoudig toegang krijgt tot informatie zoals verantwoordelijke, plaats, bouwvorm, adres, prijsmodel en meer. Verhoog de nauwkeurigheid van de Smart List en bespaar tijd met deze krachtige oplossing.

Gepersonaliseerde startpagina voor klantgesprekken

Effytool biedt een gepersonaliseerde startpagina voor acquisitiegesprekken, waarmee je eenvoudig een project kunt selecteren of kunt navigeren naar vooraf ingestelde interne of externe links. 

Deze pagina zorgt voor een nette, overzichtelijke interface van je dashboard, ideaal voor klantbijeenkomsten. Zonder interne informatie te delen, begeleid je klanten effectief vanuit Effytool, waardoor elk gesprek soepel en professioneel verloopt.

Opdracht direct ondertekenen via proces

Laat de opdracht tot dienstverlening direct binnen het proces ondertekenen, zodat klanten onmiddellijk een ondertekend document ontvangen. Dit elimineert extra handelingen en verhoogt de efficiëntie aanzienlijk. Bovendien verbetert het de klanttevredenheid door een snellere en naadloze afhandeling van de administratieve stappen.

Flexibel prijs- en dienstenbeheer

Koppel dienstverlening en prijzen direct aan projecten. Dankzij vooraf ingestelde producten, pakketten en tarieven ontstaat er duidelijkheid binnen de organisatie en kan er op uniforme wijze worden gewerkt. 

Prijsverhogingen of nieuwe diensten kunnen snel voor de gehele organisatie worden doorgevoerd, zodat er geen omzet meer wordt misgelopen.

Flexibele courtageprijsmodellen

Ontdek onze flexibele courtageprijsmodellen met opties zoals vaste prijs, percentage of een combinatie met resultaat over onderhandelingsresultaat. Stel eenvoudig uw voorkeur in en neem het prijsmodel automatisch over in de opdracht tot dienstverlening, ideaal voor organisaties die maatwerk en efficiëntie willen combineren.

Project contacthistorie

Automatisch verzonden e-mails worden getoond via het tabblad ‘Contacthistorie’. Dit zorgt voor een georganiseerde en efficiënte workflow.

Hogere conversie door Effymethode

De Effymethode van Effytool bied volledige controle over alle lopende acquisities. Met uitgebreide functionaliteiten binnen één platform krijg je een compleet overzicht, waardoor strategische beslissingen beter onderbouwd en uitgevoerd kunnen worden en de conversie kan worden verbetert.

Relatiebeheer en CRM-integratie

Via onze verscheidene API-relatie koppelingen haal je eenvoudig relatiegegevens op in Effytool. Waardoor een project snel en eenvoudig kan worden aangemaakt met minimale handelingen.

Persoonlijke pagina genaamd 'Mijn projecten'

Iedere gebruiker beschikt over een persoonlijke pagina genaamd ‘Mijn projecten’. De pagina ‘Mijn projecten’ biedt een helder beeld van alle projecten waar jij één of meerdere rollen in speelt. Hierdoor zie je niet alleen bij welke projecten je projectverantwoordelijke bent, maar ook welke andere rollen je nog vervuld in een project. 

Beheer voor standaard tekstsjablonen

Key-users kunnen tekstsjablonen opslaan voor de open velden binnen het formulier. Deze sjablonen kunnen vervolgens door de medewerkers worden gebruikt en aangepast voor een efficiënte en consistente werkwijze.

Geautomatiseerde externe e-mails

Automatische e-mails aan klanten maken deel uit van het proces. Deze e-mails zijn op maat gemaakt met vaste en persoonlijke teksten en worden opgeslagen in de contacthistorie.

Bij elke stap bepaal je zelf aan wie een e-mail wordt verzonden door middel van handige schuifjes. Overzichtelijk en efficiënt!

Geautomatiseerde interne e-mails

Automatische interne e-mails aan de verantwoordelijke en afdeling maken deel uit van het proces. Deze e-mails kunnen op maat worden gemaakt en worden opgeslagen in de contacthistorie.

Uitgebreide procesflow

Optimaliseer processen met de uitgebreide procesflows van Effytool. Ontworpen in Lucidchart, biedt deze visuele weergave een helder overzicht van elke stap in het proces. Identificeer snel knelpunten en verbeterpunten om de efficiëntie te verhogen. Dit resulteert in gestroomlijnde workflows en een verhoogde productiviteit binnen het team.

Opdracht tot dienstverlening op maat

Genereer en verstuur automatisch de opdracht tot dienstverlening die is afgestemd op de wensen van de organisatie. 

Gebruik een eigen logo en huisstijl om een professionele indruk te maken. Ook teksten, grafische vormgeving en inputmogelijkheden zijn flexibel in te richten tijdens een uitgebreide implementatie van het proces. 

Bekijk ook de volgende modulen

Loading...

Probeer Effytool uit

Effytool wil organisaties helpen digitaliseren, innoveren en verbeteren. Ons team van vakmensen levert een combinatie van technologie en advies.

Demo aanvragen
Vrijblijvend contact

Probeer Effytool uit

Effytool wil organisaties helpen digitaliseren, innoveren en verbeteren. Ons team van vakmensen levert een combinatie van technologie en advies.
Demo aanvragen
Vrijblijvend contact

Domeinen

  • Rapportages
  • Facturatie
  • Projectmanagement
  • Sales
  • HRM
  • Marketing

Alle producten

  • Nieuwste releases
  • Koppelingen
  • Alle producten en diensten

Advies

  • 1-1 sparsessie
  • Directiesessies
  • Demo inplannen
  • Downloads
  • Nieuwsbrief

Branches

  • Woningmakelaardij
  • B.O.G.
  • Hypotheken en verzekeringen
  • Automotive

Over Effytool

  • Over ons
  • Ons team
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Contact
Volg Effytool
Facebook Linkedin Youtube

Contact

  • 020-2807802
  • info@effytool.nl
  • Klaprozenweg 75D1
    unit 5a (3e etage)
    1033 NN Amsterdam Noord
  • Kvk nr: 68190425
  • Btw nr: 857338298B01
effytool-logo
  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
© Effytool 2025
Effytool
Beheer je voorkeuren

We gebruiken technologieën zoals cookies om jouw ervaring op onze website te optimaliseren. Met jouw toestemming kunnen we gegevens zoals surfgedrag en unieke ID’s verwerken, zodat we je nog beter van dienst kunnen zijn. Wil je geen toestemming geven of je toestemming later intrekken? Dan kan het zijn dat sommige functies niet helemaal naar wens werken.

Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is essentieel voor het legitieme doel om een specifieke dienst te leveren waar jij als gebruiker expliciet om hebt gevraagd, of om uitsluitend de transmissie van communicatie via een elektronisch communicatienetwerk mogelijk te maken.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang wordt uitsluitend gebruikt voor anonieme statistieken. Zonder juridische verplichtingen, vrijwillige medewerking van je internetprovider of aanvullende gegevens van derden, kan informatie die hiervoor wordt opgeslagen meestal niet worden gebruikt om je persoonlijk te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen te maken voor het tonen van gerichte advertenties, of om je op deze website of over meerdere websites te volgen voor vergelijkbare marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}