Ga naar de inhoud
  • 020-2807802
  • Ons team
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Downloads
  • Inloggen
  • 020-2807802
  • Ons team
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Downloads
  • Inloggen
  • Producten

    Rapportages

    Realtime inzicht in alle cijfers en statussen

    Projectmanagement

    Grip op lopende projecten en budgetten

    Facturatie

    Factureer tot 85% sneller

    Sales

    Jouw hele sales pipeline in één overzicht

    HRM

    Stel je medewerkers centraal

    Marketing

    Analytics & automation op één plek

    Koppelingen

    Koppel Effytool aan je meestgebruikte tools

    Alle tools

    Bekijk een overzicht van alle tools die Effytool biedt

  • Advies
  • Klantcases
  • Tarieven
  • Contact

    Contact

    Voor vragen, opmerkingen of een kop koffie

    Veelgestelde vragen

    Vind direct jouw antwoord

    Over ons

    Maak kennis met Effytool

    Ons team

    Al onze knappe koppen op een rij

Gratis demo
  • 020-2807802
  • info@effytool.nl
  • Producten
    • – Rapportages
    • – Projectmanagement
    • – Facturatie
    • – Sales
    • – HRM
    • – Marketing
    • – Koppelingen
    • – Alle tools
  • Advies
  • Klantcases
  • Tarieven
  • Over ons
  • Contact
  • Meer
    • – Nieuws
    • – Downloads
    • – Ons team
    • – Vacatures
    • – Login
  • Producten
    • – Rapportages
    • – Projectmanagement
    • – Facturatie
    • – Sales
    • – HRM
    • – Marketing
    • – Koppelingen
    • – Alle tools
  • Advies
  • Klantcases
  • Tarieven
  • Over ons
  • Contact
  • Meer
    • – Nieuws
    • – Downloads
    • – Ons team
    • – Vacatures
    • – Login
Demo
Klantcase

Bij Effytool stuur je mee

Kopla van der Hoek Makelaars en Taxateurs

De partners van Kolpa van der Hoek Makelaars en Taxateurs zochten een manier om medewerkers met elkaar te verbinden en dat vonden ze in Effytool. Maar dat niet alleen: medewerkers van Kolpa van der Hoek konden ook meedenken aan de taxatie module.

‘Effytool belooft je niet alleen dat je mee kunt sturen, dat is echt zo. We hebben onze eigen kennis kunnen inbrengen bij de ontwikkeling van de tools die we voortaan zelf gebruiken. Zo sluiten ze naadloos aan op de praktijk.’

Martijn de Bruijn
Martijn de Bruijn, Managing Partner Kolpa van der Hoek, register makelaar en taxateur

De uitdaging

  • Administratie moderniseren
  • Vestigingen met elkaar verbinden na fusie
  • Een platform creëren met HR- en intranetkenmerken

Kolpa van der Hoek is een combinatie van twee bedrijven. De Bruijn: ‘Na de fusie zochten we naar een manier om alle vestigingen met elkaar te verbinden. Vanuit ons eigen netwerk kwamen we op het spoor van Effytool, dat ons hielp om intern meer synergie te creëren.

Daarnaast konden we aan de slag met automatisering en innovatie: we hebben bijvoorbeeld in regio Rijnmond een grote taxatieafdeling, waarvoor we de workflows hebben gestroomlijnd.

De oplossing

  • Facturatieproces gedigitaliseerd
  • Opstarten met en nieuws delen via platform
  • Taxatiemodule helpen inrichten

Om te beginnen werd het facturatieproces gemoderniseerd en gekoppeld aan systemen als RealWorks en Exact Online. ‘Wij zagen meteen effect. Voorheen maakte iedereen een ander type nota aan en gingen we aan de slag met diverse Word-bestanden, printen en doorsturen. Nu kost het minder tijd en leveren we een hogere kwaliteit: een nota gaat door minder handen, je crediteert met één druk op de knop, er is conformiteit qua huisstijl en de foutmarge is kleiner.’

Toen het factureren was aangepakt ging het platform meer leven: medewerkers krijgen Effytool nu meteen op hun scherm. De Bruijn: ‘We zijn gestopt met het mailen van nieuwtjes en gingen meedenken in de ontwikkeling van de taxatiemodule. Het platform werd steeds meer gedragen binnen de organisatie. Mis je nieuws, dan weet je waar je moet kijken. Ga je een tool gebruiken, dan start je op dezelfde plek. Ik wil voorkomen dat je ‘s ochtends binnenkomt en op vier verschillende plekken moet inloggen.’

Vanwege het verschil tussen een taxatie voor particulier en commercieel vastgoed mochten wij ook onze inbreng toevoegen inzage de taxatiemodule. Wij willen hier direct mee start zodra het functioneel is. ‘Het is erg handig om geautomatiseerd een offerte te kunnen opmaken, digitaal te laten ondertekenen en de opdracht tot taxatie als een officieel document bij het taxatierapport te kunnen voegen. En voor de acquisitie creëert deze tool overzicht: hoeveel onder handen werk hebben we? Voor welke taxateur staan hoeveel offertes uit? Hoever zijn we in het proces?

De adviseurs van Effytool zijn niet alleen goed in ICT, maar weten ook hoe de makelaardij werkt. Zo’n ervaringsdeskundige heb je nodig; die spreekt dezelfde taal. Het werkt ook snel omdat je meteen met de eindverantwoordelijke aan tafel zit. Zo kreeg ik een keer tijdens een brainstorm te horen: als jij het nodig hebt gaan we het ontwikkelen, want dan hebben anderen het ook nodig. Zo is het precies. Wij zijn nog niet groot genoeg om zelf iets te ontwikkelen, dus het is prettig om samen met Effytool precies datgene te kunnen realiseren waar onze organisatie behoefte aan heeft.’

Om de implementatie van het platform goed te laten verlopen helpt het om als het ware een ‘Effytool-ambassadeur’ binnen je organisatie te hebben: ‘Als aanjager van het implementatieproject was de adviseur van Effytool erg bevlogen’, vertelt De Bruijn, ‘en die hebben we gekoppeld aan onze collega’s die het voordeel van Effytool inzien en de inrichting van tools wilden perfectioneren.

Wij zien nu steeds meer mogelijkheden. Zo gaan we leads intern en extern monitoren, zodat we ook daadwerkelijk zien of de leads die onze marketingafdeling onder meer via social media genereert goed worden opgevolgd. We gebruiken de rapportagetool op managementniveau. We kunnen performance weergeven en vervolgens besluiten of we expertise moeten uitwisselen. Voor de fusie waren er bijvoorbeeld verschillen wanneer omzet werd geboekt, nu zitten we allemaal op één lijn.’

Resultaten

  • Minder tijd kwijt, meer kwaliteit bij administratie
  • Taxatieproces commercieel vastgoed ingericht
  • Duidelijkheid en structuur: iedereen op één lijn
  • Alle informatie en documentatie op één centrale plek
Contact

Samen aan de slag

Effytool is meer dan software: we zijn jouw partner in slimmer werken. Wij zorgen dat je processen soepel verlopen, zodat jij je kunt richten op het bouwen van relaties en resultaten.

Heb je behoefte aan een frisse blik van buitenaf? Vul het formulier in en we plannen snel een afspraak.

Groet, Gerard de Gier

"*" geeft vereiste velden aan

Je naam*
Privacybeleid*
Nieuwsbrief
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Type conversie

Domeinen

  • Rapportages
  • Facturatie
  • Projectmanagement
  • Sales
  • HRM
  • Marketing

Alle producten

  • Nieuwste releases
  • Koppelingen
  • Alle producten en diensten

Advies

  • 1-1 sparsessie
  • Directiesessies
  • Demo inplannen
  • Downloads
  • Nieuwsbrief

Branches

  • Woningmakelaardij
  • B.O.G.
  • Hypotheken en verzekeringen
  • Automotive

Over Effytool

  • Over ons
  • Ons team
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Contact
Volg Effytool
Facebook Linkedin Youtube

Contact

  • 020-2807802
  • info@effytool.nl
  • Klaprozenweg 75D1
    unit 5a (3e etage)
    1033 NN Amsterdam Noord
  • Kvk nr: 68190425
  • Btw nr: 857338298B01
effytool-logo
  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
© Effytool 2025
Effytool
Beheer je voorkeuren

We gebruiken technologieën zoals cookies om jouw ervaring op onze website te optimaliseren. Met jouw toestemming kunnen we gegevens zoals surfgedrag en unieke ID’s verwerken, zodat we je nog beter van dienst kunnen zijn. Wil je geen toestemming geven of je toestemming later intrekken? Dan kan het zijn dat sommige functies niet helemaal naar wens werken.

Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is essentieel voor het legitieme doel om een specifieke dienst te leveren waar jij als gebruiker expliciet om hebt gevraagd, of om uitsluitend de transmissie van communicatie via een elektronisch communicatienetwerk mogelijk te maken.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang wordt uitsluitend gebruikt voor anonieme statistieken. Zonder juridische verplichtingen, vrijwillige medewerking van je internetprovider of aanvullende gegevens van derden, kan informatie die hiervoor wordt opgeslagen meestal niet worden gebruikt om je persoonlijk te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen te maken voor het tonen van gerichte advertenties, of om je op deze website of over meerdere websites te volgen voor vergelijkbare marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}